Településüzemeltetés fenntarthatóan és hatékonyan

MEGOLDÁSTÉRKÉP – hogy ne csak a problémákat lássa a településvezetés és a lakosság, hanem a valódi megoldásokat is!

Automatizált ügyintézés az önkormányzatok számára – a hatékonyabb munkavégzéshez, és a lakossági elégedettség javításához

weboldal készítés

Lakossági bejelentő

Ön, Településvezetőként bizonyára sok személyes megkeresést kap, és gyakran illetik keresetlen szavakkal a közösségi médiában is.

Képzeljen el egy olyan világot, ahol a lakosság kényelmesen, egy weboldalon keresztül jelezheti a problémákat. Tárgyilagosan fogalmazhatnak, csatolhatnak képeket és pontos koordinátákat is megadhatnak, hogy egyértelművé tegyék a bejelentés tárgyát.

Tisztában vagyunk vele, hogy a települések üzemeltetése rengeteg feladattal jár, és a lakosság nem mindig érti, hogy kinek mit kell elvégeznie.

Célunk, hogy automatizált rendszerekkel segítsük a hivatali dolgozók és településvezetők munkáját, és közben a település lakosai is lássák a környezetük fejlődését, javulását. Ezzel nemcsak a papírmunkát csökkentjük, hanem lakosság számára is gyorsabbá és átláthatóbbá tesszük az ügyintézést.

A lakossági bejelentő oldalon keresztül az ügyfelek:

Egyszerű bejelentés

Telefonról vagy számítógépről is be tudják jelenteni a problémát a lakosok, megadva a pontos helyet és képeket is.

Automatikus

A bejelentéseket az önkormányzattal egyeztetve, automatikusan továbbítjuk az illetékes szervek felé

Feladatalapú

A feladatalapú munkamódszer használata révén a település üzemeltetéséért felelős vezető nyomon követheti az eseteket.

Azonnali betekintés

A végrehajtásért felelős szervezetek és személyek számára azonnali betekintést biztosítunk az őket érintő feladatokba, határidőkbe és elmaradásokba.

Visszajelzés

Végül a bejelentő polgár is rendszeres visszajelzést kap az általa jelzett megoldandó feladatról, így nem a közösségi médiában vagy a piacon fogja kiadni dühét. 🙂

Hatékony ügyintézés

Hatékony ügyintézés​ a lakosok és a munkatársak számára.

Külső partnerek automatikus bevonása

Külső partnerek (áramszolgáltató, rendőrség,…) automatikus bevonása a feladatellátásba.

Javuló lakossági elégedettség

A bejelentésről és a feladatok előrehaladásáról a lakosság rendszeres tájékoztatást kap.

Átlátható és fenntartható ügyintézés

Kevesebb irat és adminisztráció szükséges az online rendszernek és a beépített automatizmusoknak köszönhetően.

Meglévő weboldalhoz kapcsolható

Bármilyen meglévő weboldalhoz kapcsolható, akár az ASP portál, akár egyedi rendszer esetén is.

Gyors bevezetés

A rendszer bevezetése 2-4 hét alatt elvégezhető, és nem igényel semmilyen eszközberuházást.

0
Havonta megspórolt telefonhívás
0 +
Megspórolt ügyintézési idő

A bejelentés menete:

1. Probléma felvetődése: valaki meglátja, hogy rongálás történt egy buszmegállóban

2. Bejelentő polgár mobilon kiválasztja a megfelelő témát, majd megteszi a bejelentést

3. Bejelentésről automatikusan email értesítést kap az illetékes szerv és szükség esetén felveszi a kapcsolatot a bejelentővel

4. Szerv saját hatásköréből fakadóan elvégzi a szükséges intézkedéseket

5. Ügy lezárása

Beérkezett bejelentések:

Lakossági bejelentőhöz tartózó feladatkezelő képernyőképe a beérkezett feladatokkal.
Lakossági bejelentő felület képernyőképe a lehetséges feladat típusokról

Mit gondolnak rólunk ügyfeleink?

5/5

Ügyfél vélemény

Ajánlatkérés

Munkatársunk 1 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot!