Településüzemeltetés fenntarthatóan és hatékonyan
MEGOLDÁSTÉRKÉP – hogy ne csak a problémákat lássa a településvezetés és a lakosság, hanem a valódi megoldásokat is!
Automatizált ügyintézés az önkormányzatok számára – a hatékonyabb munkavégzéshez, és a lakossági elégedettség javításához
Lakossági bejelentő
Ön, Településvezetőként bizonyára sok személyes megkeresést kap, és gyakran illetik keresetlen szavakkal a közösségi médiában is.
Képzeljen el egy olyan világot, ahol a lakosság kényelmesen, egy weboldalon keresztül jelezheti a problémákat. Tárgyilagosan fogalmazhatnak, csatolhatnak képeket és pontos koordinátákat is megadhatnak, hogy egyértelművé tegyék a bejelentés tárgyát.
Tisztában vagyunk vele, hogy a települések üzemeltetése rengeteg feladattal jár, és a lakosság nem mindig érti, hogy kinek mit kell elvégeznie.
Célunk, hogy automatizált rendszerekkel segítsük a hivatali dolgozók és településvezetők munkáját, és közben a település lakosai is lássák a környezetük fejlődését, javulását. Ezzel nemcsak a papírmunkát csökkentjük, hanem a lakosság számára is gyorsabbá és átláthatóbbá tesszük az ügyintézést.
A lakossági bejelentő oldalon keresztül az ügyfelek:
Egyszerű bejelentés
Telefonról vagy számítógépről is be tudják jelenteni a problémát a lakosok, megadva a pontos helyet és képeket is.
Automatikus
A bejelentéseket az önkormányzattal egyeztetve, automatikusan továbbítjuk az illetékes szervek felé.
Feladatalapú
A feladatalapú munkamódszer használata révén a település üzemeltetéséért felelős vezető nyomon követheti az eseteket.
Azonnali betekintés
A végrehajtásért felelős szervezetek és személyek számára azonnali betekintést biztosítunk az őket érintő feladatokba, határidőkbe és elmaradásokba.
Visszajelzés
Végül a bejelentő polgár is rendszeres visszajelzést kap az általa jelzett megoldandó feladatról, így nem a közösségi médiában vagy a piacon fogja kiadni dühét. 🙂
Hatékony ügyintézés
Külső partnerek automatikus bevonása
Külső partnerek (áramszolgáltató, rendőrség,…) automatikus bevonása a feladatellátásba.
Javuló lakossági elégedettség
A bejelentésről és a feladatok előrehaladásáról a lakosság rendszeres tájékoztatást kap.
Átlátható és fenntartható ügyintézés
Kevesebb irat és adminisztráció szükséges az online rendszernek és a beépített automatizmusoknak köszönhetően.
Meglévő weboldalhoz kapcsolható
Bármilyen meglévő weboldalhoz kapcsolható, akár az ASP portál, akár egyedi rendszer esetén is.
Gyors bevezetés
A rendszer bevezetése 2-4 hét alatt elvégezhető, és nem igényel semmilyen eszközberuházást.
A bejelentés menete:
1. Probléma felvetődése: valaki meglátja, hogy rongálás történt egy buszmegállóban
2. Bejelentő polgár mobilon kiválasztja a megfelelő témát, majd megteszi a bejelentést
3. Bejelentésről automatikusan email értesítést kap az illetékes szerv és szükség esetén felveszi a kapcsolatot a bejelentővel
4. Szerv saját hatásköréből fakadóan elvégzi a szükséges intézkedéseket
5. Ügy lezárása
Beérkezett bejelentések:
Mit gondolnak rólunk ügyfeleink?
Ügyfél vélemény
A funkció a weboldalunkba van beépítve, amely révén sokkal olcsóbb volt a fejlesztés és aztán az üzemeltetés, mint ha egy városapplikáció részeként működne. A mobilbarát weboldal menüjét pedig a város lakosságának (egy része) láthatólag szívesen használja. Érdemes induláskor promótálni (mi megtettük pl. animációs kisfilmekkel) és a későbbiekben is ösztönözni a lakosságot, hogy ezt a - hivatalos – csatornát használják egy egyéb, a hivatal által nem feltétlen nyomon követett közösségi média csoportok helyett.”