Az elmúlt ötven év legjobb és legemlékezetesebb hazai reklámjainak összegyűjtésére vállalkozott a Reklámtörténet szakmai blog. Nem egyedül, hanem egy kérdőív, majd az iparágból összeálló zsűri segítségével vágott bele a nagy munkába. 159 különböző hazai reklámból ötven került a második körbe, ezek közül végül 11 került ki győztesen.
A közönségdíjat a Mezőgazdasági Ügyvitelszervezési és Számítástechnikai Közös Vállalat reklámja nyerte. Így talán nem ismerős. De ha azt írjuk, hogy MÜSZI, akkor mindenkinek beugrik:
A szakmai díjak közül az ötlet kategóriát a Chokito – Ronda és finom reklámja nyerte:
A kirívóság fontos szempont a reklámoknál, hogy a hirdetés ne vesszen el a reklámzajban. Ezt a díjat a Sziget Fesztivál nyerte:
A kraft kategória a kivitelezés minőségét figyelte és itt az Unicum nyert:
Humorban és örökzöld kategóriában ismét a Sziget nyert, második a Chocito lett, így itt a harmadik helyezettet mutatjuk be: Köszönjük, Emese!
A közönség által legjobban kedvelt 50 reklámot itt tudod megnézni, de előtte szabadíts fel legalább 1 órát a napodból, mert el fog rabolni a nosztalgia: https://50-50lista.hu/kozonseg-50-50-lista 🙂
Ha pedig a szakmai 50es lista érdekel, akkor itt töltsd el a munkaidőd nagy részét: https://50-50lista.hu/szakmai-50-50-lista