Munkatársat keresünk
Marketing koordinátor
pozícióba.
Marketing ügynökségként segítjük a vállalkozásokat céljaik megvalósításában. Kezeljük közösségi oldalaikat, menedzseljük hirdetéseiket, visszük marketingjüket. Családias hangulatban dolgozunk, rendszeresen összeülünk egy hamburgerre és figyelmet fordítunk a magánélet-munka egyensúlyára. Abban hiszünk, hogy egy boldog és elégedett ember tud csak igazán jól teljesíteni a munkájában. Ügyfeleink azért szeretnek velünk együtt dolgozni, mert megtaláljuk számukra a szükséges legjobb, legoptimálisabb megoldásokat.
Főbb feladatok:
Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád:
- Marketing vezetőnek segíteni a munkáját
- Közösségi média és hírlevél tartalmak készítése (kreatív szövegírás, alap grafikai anyagok készítése – CANVA) több márkához és termékportfólióhoz
- Social media felületek kezelése, tartalmak készítése
- Weboldalakra blog cikkek előkészítése, megírása együttműködve szakíróval
- Részvétel az éves marketing terv kidolgozásában és megvalósításában
- Részvétel a marketingkommunikációs célok és akciók kidolgozásában és megvalósításában
- Kapcsolattartás a digitális szolgáltatások beszállítóival, ügynökségekkel, fejlesztői csapattal
- Marketingtevékenység eredményességének nyomonkövetése, statisztikák, kimutatások készítése
- Hírlevelek megszerkesztése, küldése, nyomonkövetése
- Részvétel marketinganyagok megírásában és szerkesztésében
Az álláshoz tartozó elvárások:
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Legalább 1-2 év marketing szakmai tapasztalat (kérjük csak abban az esetben jelentkezz, ha valóban van tapasztalatod a marketing területén)
- Hajlandóság a fejlődésre
- Marketing valamely területén legyél nagyon jó (pl.: szövegírás, hirdetések kezelése, email marketing stb.)
- Angol nyelvismeret (alapszint)
- Rugalmasság, projektmenedzsment szemlélet (párhuzamosan más-más fázisban futó feladatok, projektek követésére van szükség)
- Jó szövegalkotási, szövegírási készség, kiváló helyesírás
- Jó szervezőkészség, strukturált gondolkodás és rendszerszemlélet
- MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), CANVA ismerete
- Lelkes, proaktív hozzáállás
- Precíz, önálló munkavégzés
- Barátságos, közvetlen, egyben határozott személyiség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Grafikai szoftverek használata (Adobe Creative Cloud, Canva)
- Hírlevélküldő rendszer ismerete (pl.: MailerLite, MailChimp, Salesautopilot)
- WordPress-alapú weboldalak kezelésében szerzett tapasztalat
- Online hirdetések kezelésében szerzett tapasztalat ( Google Ads, META)
- SEO-tapasztalat
- B kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk:
- Támogató, jó hangulatú légkör és csapat
- Lehetőség saját fejlesztési ötletek megvalósítására
- Változatos feladatok
- Képzések
- Azonnali munkakezdés
- Teljes 8 órás munkaidő
- Felváltva irodai és home office lehetőség.
- Versenyképes fizetés
- Céges laptop, mobiltelefon
Munkavégzés helye, módja
Kecskemét, felváltva iroda és home office.
Jelentkezés módja:
A meghirdetett pozícióra jelentkezni a lenti űrlap kitöltésével lehet.