Marketing koordinátor

Próbafeladat és kérdések

Most egy rövid feladatsor és kérdések várnak rád, amely segít jobban megismernünk a készségeidet és a munkához való hozzáállásodat. Kérlek figyelmesed olvasd el a lentieket.

Hogyan működik a folyamat?

Első lépés:

A leírás alapján készítsd el a próbamunkát, amely három kisebb feladatból áll. Az elkészített feladatokat lent, az űrlap segítségével tudod feltölteni. Elfogadott fájl típusok: word, pdf, jpg, 

1. Szövegírás – Facebook poszt
Képzeld el, hogy egy új hidratáló kézkrémet szeretnénk népszerűsíteni a Facebook-oldalunkon. Tudjuk, hogy már sokan árulnak ilyen krémet, így ki kell tűnni valahogy. Írj egy rövid, figyelemfelkeltő bejegyzést, amely:

  • Felkelti a célközönség érdeklődését
  • Kiemeli a termék egyik fő előnyét
  • Tartalmaz egy cselekvésre ösztönző mondatot (pl. „Próbáld ki most!” vagy „Ne hagyd ki!”)
  • 📌 Tipp: Gondolj arra, milyen szöveg késztetne kattintásra vagy vásárlásra!
  • ne használj AI segítséget!


2. Képszerkesztés – Hirdetési kreatív

Készíts egy egyszerű, vizuálisan vonzó képes hirdetést a fenti hidratáló kézkrémhez Facebook-ra A hirdetés célja, hogy megragadja az emberek figyelmét és illeszkedjen egy közösségi média poszthoz.

Amit kérünk:

  • Használj egy ingyenes eszközt (pl. Canva vagy egy másik szerkesztőprogram)
  • Tartalmazza a termék nevét és egy rövid reklámszöveget
  • Olyan dizájnt készíts, amely illeszkedik egy Facebook poszthoz
  • 📌 Tipp: Ne zsúfold tele a képet, legyen letisztult és figyelemfelkeltő!
  • ne használj AI segítséget!


3. Kreatív feladat – Kampányötlet

Képzeld el, hogy egy frissítő nyári limonádéitalt kell népszerűsítened egy online kampányban.

A feladat:

  • Írj 3 rövid, frappáns szlogent az italhoz, amelyek fiatalosak, energikusak és figyelemfelkeltőek.
  • Adj egy rövid ötletet (2-3 mondatban) arra, hogyan nézne ki egy Facebook vagy Instagram kampány ehhez az italhoz.
  • 📌 Tipp: Gondolj arra, hogy mi kelti fel az emberek figyelmét a nyári melegben!
  • ne használj AI segítséget!

Ezzel a rövid feladatsorral nemcsak azt szeretnénk látni, hogy milyen eszközöket használsz, hanem azt is, hogy milyen kreatívan, pontosan és hatékonyan dolgozol egy marketingfeladaton.

Második lépés:

Töltsd fel az elkészült próba feladatokat a lenti űrlap segítségével, valamint  kérjük, válaszolj néhány rövid kérdésre, amelyek segítségével jobban megismerjük a szakmai háttered, motivációid és munkastílusod. Ezek a válaszok segítenek nekünk abban, hogy lássuk, mennyire illesz a csapatunkba.

Kérlek töltsd fel a próba feladatokat és válaszolj a kérdésekre.

Kérdések