Marketing koordinátor
Próbafeladat és kérdések
Most egy rövid feladatsor és kérdések várnak rád, amely segít jobban megismernünk a készségeidet és a munkához való hozzáállásodat. Kérlek figyelmesed olvasd el a lentieket.
Hogyan működik a folyamat?
Első lépés:
A leírás alapján készítsd el a próbamunkát, amely három kisebb feladatból áll. Az elkészített feladatokat lent, az űrlap segítségével tudod feltölteni. Elfogadott fájl típusok: word, pdf, jpg,
1. Szövegírás – Facebook poszt
Képzeld el, hogy egy új hidratáló kézkrémet szeretnénk népszerűsíteni a Facebook-oldalunkon. Tudjuk, hogy már sokan árulnak ilyen krémet, így ki kell tűnni valahogy. Írj egy rövid, figyelemfelkeltő bejegyzést, amely:
- Felkelti a célközönség érdeklődését
- Kiemeli a termék egyik fő előnyét
- Tartalmaz egy cselekvésre ösztönző mondatot (pl. „Próbáld ki most!” vagy „Ne hagyd ki!”)
- 📌 Tipp: Gondolj arra, milyen szöveg késztetne kattintásra vagy vásárlásra!
- ne használj AI segítséget!
2. Képszerkesztés – Hirdetési kreatív
Készíts egy egyszerű, vizuálisan vonzó képes hirdetést a fenti hidratáló kézkrémhez Facebook-ra A hirdetés célja, hogy megragadja az emberek figyelmét és illeszkedjen egy közösségi média poszthoz.
Amit kérünk:
- Használj egy ingyenes eszközt (pl. Canva vagy egy másik szerkesztőprogram)
- Tartalmazza a termék nevét és egy rövid reklámszöveget
- Olyan dizájnt készíts, amely illeszkedik egy Facebook poszthoz
- 📌 Tipp: Ne zsúfold tele a képet, legyen letisztult és figyelemfelkeltő!
- ne használj AI segítséget!
3. Kreatív feladat – Kampányötlet
Képzeld el, hogy egy frissítő nyári limonádéitalt kell népszerűsítened egy online kampányban.
A feladat:
- Írj 3 rövid, frappáns szlogent az italhoz, amelyek fiatalosak, energikusak és figyelemfelkeltőek.
- Adj egy rövid ötletet (2-3 mondatban) arra, hogyan nézne ki egy Facebook vagy Instagram kampány ehhez az italhoz.
- 📌 Tipp: Gondolj arra, hogy mi kelti fel az emberek figyelmét a nyári melegben!
- ne használj AI segítséget!
Ezzel a rövid feladatsorral nemcsak azt szeretnénk látni, hogy milyen eszközöket használsz, hanem azt is, hogy milyen kreatívan, pontosan és hatékonyan dolgozol egy marketingfeladaton.
Második lépés:
Töltsd fel az elkészült próba feladatokat a lenti űrlap segítségével, valamint kérjük, válaszolj néhány rövid kérdésre, amelyek segítségével jobban megismerjük a szakmai háttered, motivációid és munkastílusod. Ezek a válaszok segítenek nekünk abban, hogy lássuk, mennyire illesz a csapatunkba.